Oferta
Jak to działa?
ETAP I
ETAP II
ETAP III
ETAP IV
Dysponuję bardzo szeroką gamą kontaktów i warsztatów z którymi współpracuję.
Pomiary lakieru
Pomiary szczelin
Płynu hamulcowego
Głębokości bieżnika
Wyżej wymienionych pomiarów dokonuję za pomocą profesjonalnych elektronicznych narzędzi.
Po dokonanym przeglądzie wystawiam raport z kontroli w formie pisemnej lub telefonicznie wraz ze szczegółową dokumentacją fotograficzną (ok. 50 zdjęć) Wydruk z komputera diagnostycznego, jeśli obejmuje go pakiet, forma przekazania raportu drogą elektroniczną, bądź poinformuję przez tel. o wszystkich mankamentach jak i zaletach auta wraz z rekomendacją zakupu lub odrzuceniem oferty.
Trzy pakiety do wyboru
Podstawowy
-
Dojazd na miejsce wliczony w cenę
-
Uszkodzenia karoserii,
-
Pomiar karoserii profesjonalnym miernikiem lakieru,
-
Pomiar szczelin, rdza, szyby, opony.
-
Poziom oleju,
-
Stan i kolor płynu chłodniczego, płyn hamulcowy.
-
Klimatyzacja,
-
Sprawność przełączników, zużycie tapicerki itd.
-
Praca zawieszenia,
-
Sprawność hamulców i ABS,
-
Skrzynia biegów.
-
Pełna dokumentacja fotograficzna
-
Konsultacja z rekomendacją zakupu
-
Rozmowa telefoniczna z technikiem po inspekcji.
-
Diagnostyka komputerowa
-
Odczyt kodów błędów
-
Opis i interpretacja wyników
-
Wydruk raportu z komputera diagnostycznego
-
Wizyta w warsztacie samochodowym lub stacji diagnostycznej
-
Oględziny podwozia
-
Dokumentacja fotograficzna podwozia
-
Sprawdzenie podwozia w warsztacie
-
Występowanie wycieków oraz korozji
-
Ocena progów i elementów konstrukcyjnych
-
Stan osłony silnika i innych elementów fabrycznych
Standardowy
-
Dojazd na miejsce wliczony w cenę
-
Uszkodzenia karoserii,
-
Pomiar karoserii profesjonalnym miernikiem lakieru,
-
Pomiar szczelin, rdza, szyby, opony.
-
Poziom oleju,
-
Stan i kolor płynu chłodniczego, płyn hamulcowy.
-
Klimatyzacja,
-
Sprawność przełączników, zużycie tapicerki itd.
-
Praca zawieszenia,
-
Sprawność hamulców i ABS,
-
Skrzynia biegów.
-
Pełna dokumentacja fotograficzna
-
Konsultacja z rekomendacją zakupu
-
Rozmowa telefoniczna z technikiem po inspekcji.
-
Diagnostyka komputerowa
-
Odczyt kodów błędów
-
Opis i interpretacja wyników
-
Wydruk raportu z komputera diagnostycznego
-
Wizyta w warsztacie samochodowym lub stacji diagnostycznej
-
Oględziny podwozia
-
Dokumentacja fotograficzna podwozia
-
Sprawdzenie podwozia w warsztacie
-
Występowanie wycieków oraz korozji
-
Ocena progów i elementów konstrukcyjnych
-
Stan osłony silnika i innych elementów fabrycznych
Pakiet VIP
-
Dojazd na miejsce wliczony w cenę
-
Uszkodzenia karoserii,
-
Pomiar karoserii profesjonalnym miernikiem lakieru,
-
Pomiar szczelin, rdza, szyby, opony.
-
Poziom oleju,
-
Stan i kolor płynu chłodniczego, płyn hamulcowy.
-
Klimatyzacja,
-
Sprawność przełączników, zużycie tapicerki itd.
-
Praca zawieszenia,
-
Sprawność hamulców i ABS,
-
Skrzynia biegów.
-
Pełna dokumentacja fotograficzna
-
Konsultacja z rekomendacją zakupu
-
Rozmowa telefoniczna z technikiem po inspekcji.
-
Diagnostyka komputerowa
-
Odczyt kodów błędów
-
Opis i interpretacja wyników
-
Wydruk raportu z komputera diagnostycznego
-
Wizyta w warsztacie samochodowym lub stacji diagnostycznej
-
Oględziny podwozia
-
Dokumentacja fotograficzna podwozia
-
Sprawdzenie podwozia w warsztacie
-
Występowanie wycieków oraz korozji
-
Ocena progów i elementów konstrukcyjnych
-
Stan osłony silnika i innych elementów fabrycznych
Weryfikując poszczególne punkty z przedstawionej listy musimy pamiętać, że nie wszystkie są jednakowo ważne. Stan hamulców wpływa na nasze bezpieczeństwo, a podejrzane zachowanie silnika czy dziwna praca skrzyni biegów mogą zwiastować poważne i kosztowne naprawy. Tymczasem problemy z przełącznikiem lub wycieraczką są jedynie niewielkim zagrożeniem stanu naszego portfela. Im więcej jednak usterek wykryjemy przed zakupem, tym większa szansa, że uzyskamy na ich usunięcie stosowny rabat lub odstąpić od zakupu wraku.