Oferta

Jak to działa?

ETAP I

Znalazłeś auto , które znajduje się daleko od Ciebie
Zadzwoń

ETAP II

Kontaktujesz się ze mną telefonicznie w celu ustalenia szczegółów
Zadzwoń

ETAP III

Sczegółowo oglądam auto, napiszę raport wykonam zdjęcia, (rozkoduję VIN - opcja dodatkowo płatna) i dodam komentarze na temat sprawdzanego elementu.
Zadzwoń

ETAP IV

Na oględziny umawiamy się w miejscu sprzedaży auta, wszystko wytłumaczę powiem co jest do naprawy i ew. koszty tych napraw.
Zadzwoń

Dysponuję bardzo szeroką gamą kontaktów i warsztatów z którymi współpracuję.

Pomiary lakieru

Pomiary szczelin

Płynu hamulcowego

Głębokości bieżnika

Wyżej wymienionych pomiarów dokonuję za pomocą profesjonalnych elektronicznych narzędzi.

Po dokonanym przeglądzie wystawiam raport z kontroli w formie pisemnej lub telefonicznie wraz ze szczegółową dokumentacją fotograficzną (ok. 50 zdjęć) Wydruk z komputera diagnostycznego, jeśli obejmuje go pakiet, forma przekazania raportu drogą elektroniczną, bądź poinformuję przez tel. o wszystkich mankamentach jak i zaletach auta wraz z rekomendacją zakupu lub odrzuceniem oferty.

Trzy pakiety do wyboru

Podstawowy

  • Dojazd na miejsce wliczony w cenę
  • Uszkodzenia karoserii,
  • Pomiar karoserii profesjonalnym miernikiem lakieru,
  • Pomiar szczelin, rdza, szyby, opony.
  • Poziom oleju,
  • Stan i kolor płynu chłodniczego, płyn hamulcowy.
  • Klimatyzacja,
  • Sprawność przełączników, zużycie tapicerki itd.
  • Praca zawieszenia,
  • Sprawność hamulców i ABS,
  • Skrzynia biegów.
  • Pełna dokumentacja fotograficzna
  • Konsultacja z rekomendacją zakupu
  • Rozmowa telefoniczna z technikiem po inspekcji.
  • Diagnostyka komputerowa
  • Odczyt kodów błędów
  • Opis i interpretacja wyników
  • Wydruk raportu z komputera diagnostycznego
  • Wizyta w warsztacie samochodowym lub stacji diagnostycznej
  • Oględziny podwozia
  • Dokumentacja fotograficzna podwozia
  • Sprawdzenie podwozia w warsztacie
  • Występowanie wycieków oraz korozji
  • Ocena progów i elementów konstrukcyjnych
  • Stan osłony silnika i innych elementów fabrycznych

Standardowy

  • Dojazd na miejsce wliczony w cenę
  • Uszkodzenia karoserii,
  • Pomiar karoserii profesjonalnym miernikiem lakieru,
  • Pomiar szczelin, rdza, szyby, opony.
  • Poziom oleju,
  • Stan i kolor płynu chłodniczego, płyn hamulcowy.
  • Klimatyzacja,
  • Sprawność przełączników, zużycie tapicerki itd.
  • Praca zawieszenia,
  • Sprawność hamulców i ABS,
  • Skrzynia biegów.
  • Pełna dokumentacja fotograficzna
  • Konsultacja z rekomendacją zakupu
  • Rozmowa telefoniczna z technikiem po inspekcji.
  • Diagnostyka komputerowa
  • Odczyt kodów błędów
  • Opis i interpretacja wyników
  • Wydruk raportu z komputera diagnostycznego
  • Wizyta w warsztacie samochodowym lub stacji diagnostycznej
  • Oględziny podwozia
  • Dokumentacja fotograficzna podwozia
  • Sprawdzenie podwozia w warsztacie
  • Występowanie wycieków oraz korozji
  • Ocena progów i elementów konstrukcyjnych
  • Stan osłony silnika i innych elementów fabrycznych

Pakiet VIP

  • Dojazd na miejsce wliczony w cenę
  • Uszkodzenia karoserii,
  • Pomiar karoserii profesjonalnym miernikiem lakieru,
  • Pomiar szczelin, rdza, szyby, opony.
  • Poziom oleju,
  • Stan i kolor płynu chłodniczego, płyn hamulcowy.
  • Klimatyzacja,
  • Sprawność przełączników, zużycie tapicerki itd.
  • Praca zawieszenia,
  • Sprawność hamulców i ABS,
  • Skrzynia biegów.
  • Pełna dokumentacja fotograficzna
  • Konsultacja z rekomendacją zakupu
  • Rozmowa telefoniczna z technikiem po inspekcji.
  • Diagnostyka komputerowa
  • Odczyt kodów błędów
  • Opis i interpretacja wyników
  • Wydruk raportu z komputera diagnostycznego
  • Wizyta w warsztacie samochodowym lub stacji diagnostycznej
  • Oględziny podwozia
  • Dokumentacja fotograficzna podwozia
  • Sprawdzenie podwozia w warsztacie
  • Występowanie wycieków oraz korozji
  • Ocena progów i elementów konstrukcyjnych
  • Stan osłony silnika i innych elementów fabrycznych

Weryfikując poszczególne punkty z przedstawionej listy musimy pamiętać, że nie wszystkie są jednakowo ważne. Stan hamulców wpływa na nasze bezpieczeństwo, a podejrzane zachowanie silnika czy dziwna praca skrzyni biegów mogą zwiastować poważne i kosztowne naprawy. Tymczasem problemy z przełącznikiem lub wycieraczką są jedynie niewielkim zagrożeniem stanu naszego portfela. Im więcej jednak usterek wykryjemy przed zakupem, tym większa szansa, że uzyskamy na ich usunięcie stosowny rabat lub odstąpić od zakupu wraku.